|
اپسيلون
|
||
|
تلاش براي شناخت يك ذره |

یک سوال جدی :
به نظر شما چرا «در قوری» گرد است؟
شاید به نظرتان سوال مسخرهای بیاید، اما در طراحی هرچیزی باید بهینهترین شکل را انتخاب کرد که از جهات متفاوت (فنی، زیبایی و ...) جوابگو باشد. بنابراین یک دلیل کاملا منطقی برای این مساله وجود دارد.
منطقیترین دلیلی که به ذهنتان میرسد را در کامنتها بنویسید.
|
|