اپسيلون
 
 
تلاش براي شناخت يك ذره
 


یک سوال جدی :

به نظر شما چرا «در قوری» گرد است؟

شاید به نظرتان سوال مسخره‌ای بیاید، اما در طراحی هرچیزی باید بهینه‌ترین شکل را انتخاب کرد که از جهات متفاوت (فنی، زیبایی و ...) جوابگو باشد. بنابراین یک دلیل کاملا منطقی برای این مساله وجود دارد.

منطقی‌ترین دلیلی که به ذهنتان می‌رسد را در کامنت‌ها بنویسید.

 |+| نوشته شده در  سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۸۷ساعت 15:53  توسط عرفان  | 

ارسال به:

 
  بالا